Link4 po raz kolejny zdobyło tytuł Dobrej Marki

Wyróżnienie „Dobrej Marki” w kategorii „ubezpieczenia komunikacyjne”, po raz kolejny zdobyło LINK4. Poza tegoroczną nagrodą, marka zdobyła ten tytuł także w latach 2016 i 2014.

Link4 – lider branży ubezpieczeniowej

Dobra marka to ogólnopolski program, który ma na celu wyróżnienie i promocję najlepszych marek w poszczególnych kategoriach. Zdobycie trzy razy pod rząd, przez daną firmę tytułu „Dobrej Marki” sprawia, że otrzymuje ona tytuł „Super Marki”. W tym roku takie wyróżnienie zdobył Buderus – firma zajmująca się techniką grzewczą.

Nagroda przyznawana jest przez redakcję Forum Biznesu, a patronat medialny nad wydarzeniem objął Instytut Filozofii i Socjologii Polskiej Akademii Nauk.

Wyróżnienie, jakie otrzymują firmy w programie „Dobra Marka”, jest formą podkreślenia statusu marki, która ma szansę otrzymać tytuł lidera w swojej branży i potwierdzenie najwyższej jakości swoich usług.

Przeprowadzone badania potwierdzają jakość usług Link4

Dobra Marka swoje wyróżnienia opiera na badaniach, które służą określeniu wartości i zweryfikowaniu rozpoznawalności marek uczestniczących w programie. Specjaliści z różnych dziedzin oceniają każdą firmę pod kątem cen produktów, rodzaju wykonywanych usług oraz kanałów dystrybucji. Przyglądają się również komunikacji marketingowej firmy. Część badań odbywa się drogą telefoniczną lub za pomocą ankiet internetowych, część odbywa się drogą bezpośredniej rozmowy z konsumentami.

Badana grupa docelowa składała się z ponad tysiąca osób z całej Polski. Dla zweryfikowania rozpoznawalności marki Link4 odpowiedzi udzieliło 1013 respondentów. Badania, jakie są przeprowadzane w ramach wyłaniania laureatów, opierają się głównie na przywoływaniu przez ankietowanych konkretnych marek z pamięci, z każdej kategorii konkursowej. Takie działanie ma na celu zbadanie rozpoznawalności marki, jej potencjału oraz renomy.

Comments are closed.